Friday 18 October 2013

Grant of his Arms by Robert de Morle (in reversion on the death of Baldwine de Manoires) to Robert de Corby (6 January 1348/9)

A touz ceux que ceste letters verront ou orront, Roberte de Morle, Mariscall D’Irlande saluz en dieu. Saches moi avoir donne & grante a mon bon amee Robert de Corby & a ces heires les Armes que me sont descenduz par voie de Heritage apres le deces Monsieur Baldwine de Manoires, cestaseavoir d’Argent ove une Saltier engraile de Sable,avoir & emporter entirement les Armes judits au dit Robert de Corby & ses heires a tous jours, sans impeachment ou challenge de moi ou de mes heires apres ses heures. Etmoy avant-dit Robert de Morley & mes heires au dit Robert de Corby & a ces heires les Armes avant-dites, en quand en nous est, envers touz homes a toutz jouresgarranterons. On tesmoignance de quell chose a cestes mes letters overtees iaimis mon seale, Donne au Chasteau de Risinge, le jour de la Tissanie, le sisme jour de Januarel’an du regne Edward tiers puis le Conq. D’Engleterre 22 & de france neosisme.

in Remains Concerning Britain by W. Camden, 1674, p. 286


No comments:

Post a Comment